Tuesday 15 July 2008

Si totusi nu e nimic...part 1

Mereu m-am intrebat ce ii face pe oameni fericiti.De ce se bucura oare in fiecare zi.Un copil se bucura pentru o noua jucarie, un elev pentru o nota mare, un politist ca si-a cumparat o gogoasa, un medic ca a salvat o viata,o mama pentru ca nascut, un tata pentru ca e baiat, un sef pentru ca a facut bani cu noua firma, o femeie de serviciu pentru ca nu e murdara baia, o profesoara de fizica cand mai da un 3 si asa mai departe.Oare toti se bucura pentru lucrurile astea marunte sau se prefac?


Unii se bucura pentru o simpla atingere, altii pentru ca vad marea si simt nisipul.Sau cand citesc o gluma buna in ziarul de dimineata, cand se duc la munca, dar aia nu e bucurie, aia e mai degraba o satisfacere a nevoii in acel moment.sa fim seriosi...cum ar fi sa ne trezim in fiecare dimineata cu o noua dorinta de a vedea glumele din ziar sau de a citi noua stire si sa credem ca asta ne face fericiti?Cred ca cel mai bine am ne-am bucura pentru lucrurile intr-adevar mari si semnificative, iar pentru cele marunte sa fim multumiti.
Asta e doar prima parte a ceea ce am vrut sa spun aici.Nu ma face fericita faptul ca am scris asta dar macar imi da o satisfactie...pe moment.To be continued.

No comments: