Thursday 24 February 2011

Se vrea a fi ceva...

Stii cum se zice,
ca o floare nu moare niciodata inainte sa se nasca
asa cum o iluzie nu se naste niciodata
dupa ce moare....

in podul palmei mi s-au strans diverse linii
scurte, intrerupte, lungi si late
se intersecteaza si isi vorbesc,
divulga din secretele de peste timp
sunt paznici cu amintiri insirate
amprente imprastiate pe suprafete
simple, banale, trecute cu vederea.

uneori, imi dispar, liniile,
nu le mai am, nu-mi mai apartin
nu ma mai descriu, si ma reneaga
cand sunt captiva in propriul meu vis
la mijloc undeva, mereu la mijloc
cu degetele tocite, desenele din palma
sunt sterse.

dar cum se poate muri inainte sa te nasti?
daca iti stergi amintirile, amprentele
vanataile si toate semnele de pe corp
te stergi pe tine insuti?

2 comments:

Anonymous said...

buna. esti varza

Katia said...

multumesc:D acum ca stiu in sfarsit pot sa dorm si eu