Thursday 3 February 2011

Eşti fad şi insipid şi tern


Prin vene-mi umblă
Necugetatul gând
De a mă abandona
În ale tale braţe
Ce ştiu că nu mă vor mai prinde
Dar m-au prins ele vreodată?
Şi-ţi sorb puţin câte puţin
Din  farmecul ce mă subjugă,
Special nu-mi eşti tu nici măcar în vise
Nici când sunt ameţită
De vin, de fum şi de vapori
Eşti semizeu  sau doar un înger
Cu aripi roşii, ca de foc
Mi te cobori pe piept,
Mă apasă, îmi strângi suflul între pumni
Şi mă săruţi.

De-ai fi tu om aşa, ca mine,
Un harap-alb sau făt-frumos,
Dar nu, tu-n ochii mei eşti Sburator
Hain şi rău, cu sufletul de gheaţă
Cu ochi de argint şi mâini de plumb
Striveşti ca un nebun
Din poftele ce mi se scurg pe faţă.

Şi te reneg, te alung de lângă mine
Iar din parfumul tău fac drog
Şi perna ţi-o arunc în pod
Şi tot mă cheamă…tot uşor
Mă strigă şi nu pot să adorm…

2 comments:

Lavy said...

hmmm..imi place:).you little poet:*.

Katia said...

mersi lavy>:D<