Monday 26 July 2010

Rulada " crema de vanilie" si afine

E primul desert pe care il fac cunoscut, dar nu primul din cariera mea de mini bucatar.Nu e complicat, necesita doar multa rabdare si perseverenta din partea celor care se incumeta sa paseasca in bucatarie.
Ingrediente ar fi:
BLAT
-5 oua
-5 linguri faina
-5 linguri zahar
-cacao
Crema(Dr Oetker)
-lapte
-zahar
Acest blat se numeste pandispan si sunt sigura ca multi stiti a-l face.
Se separara albusurile de galbenus.Albusurile se bat separat cu mixerul foarte bine.(faceti testul cu bolul tinut cu gura in jos), se adauga un praf de sare si zaharul.Apoi galbenusurile frecate cu cacao, zahar vanilat apoi faina si treptat adaugati albusurile. Ungeti o tava dreptunghiulara si putin unt apoi puneti o hartie subtire pentru prajituri,(tb sa fie prin supermarketuri) pt a nu se lipi blatul de fundul tavii.Lasati la cuptor circa 20-25 minute, depinde de cuptorul fiecaruia, la foc potrivit.
Intre timp faceti crema.Eu am folosit crema din comert, praf de la Dr. Oetker, caci am vrut sa o incerc(cea de vanilie), dar se poate face si din galbenusuri, zahar, lapte, pe foc mic.Aici totul tine de imaginatie.
Am uns blatul cu crema obtinuta, am presarat niste afine(ca tot am fost la munte si le-am ...cumparat:))) ), am rulat si voila. Am stropit-o cu putin sirop de ciocolata, putin cocos si am bagat-o la frigider unde am lasat-o cam 2 ore.
Sper ca va tenteaza sa o incercati.Eu una am cam terminat-o.
Bon appetit!

1 comment:

metafizicx said...
This comment has been removed by a blog administrator.