Sunday 26 September 2010

Suflet de Strigă

 
Nu e suficient.
 Să arunci cu flori pe jos
şi să săruţi pământul cu buzele tale
crăpate şi aspre
pe care vântul s-a răzbunat
Nu e suficient.
Să stai să plângi
pe piatra rece
pe care au plâns şi alţii
numai ploaia are voie
să-şi scuture lacrimile 
pe mormântul meu.
Prin ochii tăi mă văd
legănându-mă pe un ram
ca o stafie, cu părul fluturând
pe chipu-ţi sidefiu
citesc
cuvinte scrijelite cu spini 
născuţi din inimă.
Ţi-au sângerat buzele
arse de venin,
ţi-au secat orbitele;
pe ram, o simplă umbră,
copil născut
din fum şi beznă
nălucă translucidă
cu ochi de "nu-mă-uita".
Nu e suficient.
Să adulmeci ca un orb
miros de sânge cald
şiroaie pe pietre,
parfum de nebunie şubredă.
Mi-ai răscolit mormântul
strivit sub tălpile ce ustură
sub flăcări izvorâte din degete
atingere de vraci nebun
îmi terfeleşti etatea
muşcând cu lăcomie din timp.



No comments: